Aha! Zesilovac v tride D

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Leden 27 15:30:35 CET 2005

>Digitalne se to urcite nestiha hur nez analogove (pokud mate v pojmu
>stihat zapoctenou i nejakou tu presnost).

Myslel jsem tohle:

Analogove vezmu trojuhelnik a komparuji ho s prubehem audiosignalu. Z
vystupu analogoveho komparatoru mi jde PWM s nekonecnym rozlisenim, co se
poctu bitu tyce. To digitalne, co se presnosti PWM tyce, nikdy nedozenu.
Tedy pokud prevadim analogovy signal na PWM pomoci analogoveho komparovani s
trojuhelnikem, budu mit PWM dokonalou teoreticky v ramci nekonecneho
rozliseni, co se poctu bitu tyce. Digitalne vzdy pracuji s nejakym konecnym
rozlisenim a s nim silene roste potreba taktovaci frekvence pro zachovani
dostatecne frekvence PWM a rozliseni.

--
Jiri Bezstarosti