Aha! Zesilovac v tride D

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Leden 27 14:41:36 CET 2005

> s tou linearitou bych to nevidel az tak ruzove,

Tak za tohle bych byl vdecny, kdybyste rozepsal.

> jen se usetri na pomerne kvalitnim DA a pomerne kvalitnim
> analogovem zesilovaci a trochu i na napajecim zdroji. Nema takove
> ztraty =>mensi rozmery, dalsi uspora, marketingova vyhoda.

> Ale zase pribyvaji dalsi.

To jo, treba dobrej LC filtr. Civka s zelezem ma napriklad pekne
hnusnou charakteristiku ;). Budu se muset podivat, co se tam dava.
V clanku na strankach pana Gubrici se pise cosi o feritovem
materialu... skoro si rikam, jestli by nebylo lepsi prostor uvolneny
chladici vyplnit kilometrovymi vzduchovymi civkami ;)
(a nebo bateriemi svitkovych kondu?)

ZdraviMP