Softwarovy UART pro x51 ?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Leden 27 14:06:02 CET 2005

JW> Viacnasobnym vzorkovanim by som si nelamal hlavu; zabezpecenim protokolu
JW> ano. Argument: ak sa najde glitch, podla Murphyho je urcite 2 vzorky
JW> dlhy. Mimochodom, HW UARTy bezia na 16x baudrate a beru majoritu zo
JW> 7.,8. a 9. vzorky - to robit v sw na beznej '51 na 9600 a este
JW> fullduplex viacmenej nepripada do uvahy.

Ano, moderni HW UARTy to tak delaji, ale v serem davnoveku i HW
zarizeni pouzivaly jedine vzorkovani uprostred a pokud nebyl signal
totalne zkresleny nebyly s tim problemy. Vicenasobne vzorkovani se
objevilo az podzdeji. Tim chci rici ze se nemusite obavat velkych
problemu, pokud pouzijete zabezpeceni na urovni cele zpravy (CRC & co).

Tomas