Vyvoj v C

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Čtvrtek Leden 27 13:59:51 CET 2005

Před 10lety jsem používal Borland C++. Hi-tech C pro PIC18 neznám, ale pro PIC16 ano a nepředpokládám velký rozdíl.

Nevim jak chcete zařídit přenositelnost, nejspíš napsanim pod Borlandem a pak copy-paste do HI-TECHu a kompilace. Pokud to bude ANSI C tak by to mělo jít a fungovat za předpokladu:
- ošetříte si HW nastavení registrů pro PIC
- nadefinujete IN/OUT funkce (printf, get ...)
- zohlednite deklaraci proměnných, (volatil, typy)
- zohledníte HW možnosti přerušení, rychlost provádění,

Při nastíněném postupu bych očekával problém s testovánim. Pod Borlandem otestujete matematické vypočty, převody a pod HI-Techem to budete muset přetestovat.

Který produkt chcete použít:
C++Bilder nebo C++BilderX
http://www.borland.com/products/downloads/all_products.html

Radek