Polarita diody - STOP

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Leden 27 12:46:49 CET 2005

> Podle tohoto obrazku se na minusu diody objevilo kladne napeti, ze?

no jo, ale tohle tvrzeni neni symetricke, protoze na opacnem konci
diody neni zaporne napeti ... Radim se k tem, kteri tvrdi, ze svet je
symetricky ... - a napeti podle vas neni napeti "na diode" - ale proti
zemi :) Takze byste mel merit diferencialne. Ale je to jedno ...
hlavne, ze puvodni tazatel pochopil.

> Kdyz se podivate ne jakykoliv integrovany mustek, tak ma ctyri
> vyvody: 2x vlnovku, plus a minus. A kupodivu to plus je na katodach
> diod, kde by podle Vas melo byt napsano minus.

Oops, tak tohle nevim jak vysvetlit :) Ted ste me dostal :) Ale je to
tim, ze tech diod je uvnitr vic. Priste radeji dodefinuji, ze polarita
je ve smyslu polarity propustneho napeti 0,7V.

> Lehka schizofrenie?

Hmm prilis moc odborne vyrazy. Psychologii jsme nemeli, a doufam, ze
ani mit nebudeme :) Doufam, ze to neni sproste slovo :)

Mimochodem, jak je to s tim stabilizatorem ? Prezije ?

--
Best regards
 BuFran