Softwarovy UART pro x51 ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 27 12:05:22 CET 2005

Na sw UARTU potrebuji komunikovat s GSM, tj. ma to slouzit pro odesilani a
prijimani prikazu pomoci SMS . Jinak receno rychlost staci 9600 i méně a
vyuzivat se to moc nebude.
MCU mam nejaky Atmel na 24MHz, systemovych prostredku vseho druhu je
dostatek :-))).
Zkratka idealni pro sw uart, ale nechce se mi to vymyslet a nic "hotoveho"
nemuzu najit.

Dekuji za kazdy link vedouci jinam nez do pekel.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, January 27, 2005 11:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Softwarovy UART pro x51 ?

Pavel Novotny wrote:
> Marne hledam vzorovew reseni sw UARTU pro x51 , poradite nekdo nejaky
> link, potrebuji do hotove aplikace pridat komunikaci na druhem
> seriovem portu a menit kvuli tomu MCU se mi nechce.

Skusili ste google?

Aky procesor pouzivate? Na akej frekvencii? Co ocakavate od UARTU (rychlost,
handshake, duplex, buffering)? Co mate volne co sa tyka
preruseni/casovacov/pamati vsetkeho druhu? Ste si vedomy ze Vam to moze
zozrat vyznamnu cast strojoveho casu, navyse SW UART musi mat najvyssiu
prioritu v preruseniach?

wek