Aha! Zesilovac v tride D

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 27 11:59:40 CET 2005

Nesmali jste se mi tady asi pred 1.5 rokem kdyz jsem chtel stavet
sluchatkovej zesilovac v Acku? ;-)

Nicmene nakonec jsem postavil ten Vas ABckovej s konci s tranzistory, kde
jsem testoval ty operacni zesilovace. Jen jsem menil v patici OZ a
poslouchal jak co hraje.

Nakonec jsem ale skoncil u OP627 a BUF634 od BB. Kazdy kdo to slysel hrat
uznal, ze je to opravdu bomba. Skoda jen ze jsou tak drahe. :-( Jeste bych
potreboval postavit jeden.

RadekCX