Odchyceni komunikace USB

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Leden 27 11:54:14 CET 2005

Zravim vsechny.

Mam telefon komunikujici s PC  pres USB a  ActiveSync (tj. soft od Mrk.).
Konkretne jde o telefon Motorola MPX200.
Existuje softik, ktery lze ovladat pres PC cely telefon (psani primo na
display
telefonu, pohybonani se v Menu apod. zkratka vse LIVE)
Napadlo me suplovat tento program v PC pouze klavesnici a jednocipem + usb
prevodnik (priznam se, ze zatim nemam zkusenosti).
Zakladem bude asi odchytit komunikaci.
Existuje na to vhodny software? ( nejake jsem jiz  nasel, zel jen shareware)
Jsou s tim spojeny nejake problemy?
(win 98 se)

Existuji takoveto klavesnice pres IRDA, ale bohuzel jsem nenasel zadnou
s podporou
tohoto telefonu.

Prichy