OT - Alternator

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Leden 27 11:48:41 CET 2005

Regulator je na 2 sroubky, uhliky jsou soucasti regulatoru, pres sroubky se
privadi zem, do regulatoru (u Feldy, Fava) vede jediny drat pres faston, do
toho se vlozi ta dioda. Doporucuji zkontrolovat uhliky.

Spravne napeti je 14 - 14,2V ( s temi 14,4V jsem to trochu prepisk, sam tam
mam 14,15V a bez diody).

Danhard

Tak to jsem na spodni hranici, ale baterka furt jevi znamky nedostatecneho
nabiti(denne cca 30km po meste, cca 5x start)
Nezkousel nekdo tu diodu? Pokud je ten drat do regulatoru od diod a do
uhliku to jde spodem, tak by to bylo jednoduche. Jdu hledat naradi... :-)