Vyvoj v C

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Leden 27 11:45:01 CET 2005

> Je treba si ale uvedomit ze Keil nerobi len x51. Jeho prednostou je
> dobre IDE pre rozne platformy /a celkom slusny 'C' kompilator pre x51
> ale to je o inom/

Ano, s prostredim Keil a Iar jsem mel tu cest, vysoka kvalita i cena (no
flame, uvedomuji si proc je cena tak vysoka apod.).

> Moja skusenost je taka ze taketo produkty su kvalitnejsie ako
> vyvojovy kit napisany narychlo pre dany typ procesora, ktory si dal
> vyrobca polovodicov napisat aby sa vobec mohol dany cip predavat.

To zcela urcite, ovsem v danem pripade to staci. Za vice jak rok co pouzivam
ZDS II me speky vyrobce zatim staly jen trochu casu, urcite tu tedy neni
uspora ktera by zaplatila drazsi IDE (pro Z80Acclaim dela vyvojove
prostredi tusim Iar nebo nekdo podobny, nejen ZiLOG)

> Pri rozhodovani ake prostredie si kupim je dobre sa popozerat na
> stranky vyrobcov polovodicov a zistit ktore prostredia podporuju
> okrem vlasneho /t.j. uznavaju ho ako rozumny produkt pre pracu s ich
> produktom/.

Ano, souhlasim.

Jinak ja jsem psal svuj prispevek protoze uz mi zustava rozum stat nad
nekterymi argumenty puvodniho tazatele, nejen ohledne SW a ted ale i HW
pri jinych prilezitostech.

Pavel