OT phpnuke 7.6+Fedora FC3 ?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Leden 27 10:57:36 CET 2005

> To me take napadlo, ale  nejak se mi nechce mysql instalovat :-).
Instalace se sklada z rozbaleni zipu ci gzipu (pokud nepouzijete
Win instalator). Cele to zabere asi 5 minut.

> Phpnuke na
> jedne strane podporuje radu databazi, ale zaroven neobshuje nuke.sql pro
> jiny systém nez mysql a to jeste s poznamkou konverze je na vas :-).
A proc ne? At si kazdy pouziva co umi a co se mu libi :o)

> Pokud je chyba v komunikaci s SQL tak by asi autorum tech php skriptu také
> upadli ruce kdyby dopsali kontrolu navazani komunkace s vypisem chybovych
> stavu do logu nebo primo na generovanou stranku.
Jste si jity, ze tam nejsou? :o)

> Když jsem vybiral redakcni systém tak phpnuke vsichni chvalili a tak
> vzhledem k rozsireni a kladnemu hodnoceni jsem po nem sahl také, ale me i
Take meli pravdu

> zkusenosti s dostupnosti, kvalitou podpory jsou mirne receno rozporuplne a
> to za stazeni verze verzi 7.6, primo z stranek projektu, ještě chteji 10$.
predpokladam, ze vy jste neplatil, protoze pokud ano, tak by jste mel
podporu :o) jo jo, to jsou radosti a strasti free software :o)

musite si uvedomit, ze nuke je "polotovar", ktery je nutne nejdrive upravit k
obrazu svemu aby delal to co chcete.

--
S pozdravem,
 turby@chips.cz