OT - Alternator

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Leden 27 09:25:08 CET 2005

Pri behu ma byt napeti na alternatoru 14,4V.
Zmerte si taky nabijeci proud - bud merenim napeti na zemnim pripojeni baterky
na 200mV rozsahu (ocejchujete si to zapnutim svetel pri stojicim motoru
cca -15A), nebo po nastartovani a drzeni v otackach 2k odpojite baterii a
zmerite nabijeci proud na 20A rozsahu.

Danhard
-----------

Zdravim,
Tak uz me prestalo bavit rano v 6 roztlacet Feldu a zmeril jsem napeti...
13.5V celkem stabilne. Ted jeste nevim,jestli to drzi
nenabita baterka, nebo alt.vic neda. Odpoledne dobiju nabijeckou a zmerim
znovu.
Prosim o nazor,pokud se tim uz nekdo zabyval, jestli je to moooc malo, nebo
normalni.
Alt. je starsi konstrukce, regulator takova placata krabicka na alt., z ni
vede bily kablik do alt, jeste tam vede zeleny ze svazku.
Jak je to zapojeno? Predpokladam zeleny = katoda pom. diod pro kontrolku,
ale bily je do uhliku, nebo z diod? Napadlo me totiz dat do serie
pred regulator diodu. Je to blbost?
Napeti je jinak stabilni, zkouseno volnobeh/zvysene, svetla/bez
Dik za namety, tohle auto ted potrebuju nepretrzite, "lepsi" je v garazi a
tak to musim delat venku, takze na zadne "vetsi projekty" nemam v -10
naladu.
Jinak baterka nic moc, ale je furt nedostatecne nabita.Kdyz ji dobiju
nabijeckou, startuje bez problemu.