Vyvoj v C

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Čtvrtek Leden 27 09:17:50 CET 2005

No jde o to jestli honite milisekundy nebo ne.
Pokud ne, je to asi docela prustrelna cesta (tedy zalezi na tom jak je
Hitech-C kompatibilni s ANSI C)
Ja takto ke sve plne spokojenosti pouzivam (pouzival jsem) Borland Pascal na
odladovani projektu pro PIC17xx.
Kod HW zavisly (klavesnice, display) odlisuji podminenym prekladem.
Samozrejme (to ma p.Hanzal pravdu) se to urcite nevyplati na jeden projekt -
krome HW zavislych fci musite take vychytat vsechny odlisnosti obou
prekladacu (problem muze byt napr. zarovnani promennych v pameti atp.).
Osobne jsem dost spokojen (ted uz 99% aplikaci odladenych na PC beha na
prvni pokus i na cilovem HW - pravda je
ze mam vsechny tyto projekty zalozeny na jednom HW - tedy nemusim pokazde
ladit low level rutiny)
S pozdravem
T.M.

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-News" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, January 27, 2005 8:22 AM
Subject: Vyvoj v C

Poohlizim se po novem prostredi pro jednocipy. Zatim vede Hi-Tech C pro
PIC18.
Vadi mi ale rychlost prace v NPLABu. (Jeste si chci ale vyzkouset Keil.)
Vetsi programy, ktere vyvijim maji obvykle obsluhu LCD, klavesnice,  SRAM a
nejaky ten seriovy vstup vystup. V podstate se jedna o jednoduche zpracovani
dat, ale vzhledem k vyvoji v ASM to jde neumerne pomalu.
V ramci zrychleni prace uvazuji o ladeni v borlantu C. (dokonce je zdarma)
Temer vse jsem schopen odladit na PC. Chci vyuzit hardware PC - klavesnice,
monitory a COMy. Obsluha integrovanych periferii jednocipu.jako AD, DA,
kontrolni LEDky neni slozita a da se odlatit dodatecne v cilovem hardware.
Jen nevim jestli to neni slepa cesta a jestli nasledny prevod do C pro
jednocipy nebude moc slozity. Respektive chci mit to pomoci maker prepinane
mezi dvema typy kompilace.

Michal