OT phpnuke 7.6+Fedora FC3 ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 27 02:05:20 CET 2005

Sice to sem nepatri, ale mam ted dojem, ze jak hw tak mcu server vyuziva
tento redakcni system a tak mi to snad prominete.

Pokousim se rozchodit phpnuke v 7.6 na Fedore s Apache 2.0 a postgresql 8.0.
Po cca 2 hodinach zapasu se mi podarilo zkonvertovat nuke.sql z MySQL do
postgresu a vytvoril jsem databazi nuke s cca 6 tabulkami.
Dale jsme, pres silny odpor SElinux, zprovoznil php na apache, kdyz z
adresare nuke spustim nejaky vlastni php skriptik tak to maka.
Jeste jsem upravildb type v souboru config.php na postgres .

Nicmene kdyz se pokusim spustit admin.php nebo index.php tak se nic nestane
tj. zobrazi se prazdna stranka .-

Poradite nekdo co s tim ?

Dekuji.