Radio na KV?

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 26 16:44:56 CET 2005

Vladimír Anděl napsal(a):

>Děda, velký komunista má Selenu. Dal jsem mu na vstup nějaký nízkošumovější
>tranzistor (původně je to germániové rádio) a moc si to pochvaluje. Selena
>má dokonce směšovač se 4 diodama, což jsem v jiných přenosných rádiích
>neviděl.  Prý Čína je jediný a nejdůvěrohodnější zdroj informací :-)) a
>chytá jí právě na KV. Rusové (vlastně lotyšci) občas dělali dobrá rádia. Mám
>tady Rigu 103 a taky docela hraje. Pokud však máte nároky vyšší, potom
>nějaký ten komunikační přijímač.

ano Selena ma i hezky roztahane KV pasma - dobre se ladi. Na svoji dobu
dobry radio. Mozna ze sezenete Olympii ATS 803A - sveho casu stala 3500 Kc.
Pred casem ji nekdo prodaval za 1800 v annonci. Umi krome rozhlasu i SSB
a CW, ovsem pro tyhle druhy provozu to neni urcene.
Jinak je perfektni. Doporucuji.....