Radio na KV?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Leden 26 13:37:25 CET 2005

Tak jsem se radeji podival ne Internetu o jaky prijimac se jedna.
Pro ostatni - je to mala rucka s BNC konektorem pro sirokopasmovy
pendrek.

MM> Možná jsem pouze špatně pochopil návod k Yaesu VR-500,
MM> cituji z něj :

MM> Anténa - do BNC konektoru zapojte dodanou anténu.
MM> Nepoužívejte jiné antény, obzvláště ne
MM> venkovní antény bez ochrany proti statické
MM> elektřině!
MM> ---

MM> Když je tam BNC konektor, tak zřejmě
MM> externí anténa připojit lze.

Ano, externi anteny nezakazuji, pokud ma ochranu proti prepeti. Je
mozne ze by radne vyladena antena na KV rozhlas dokazala odprasknout
vstupni obvody i bez namaceni :-)

MM> No, ale k svému účelu to slouží,
MM> je to malé, skladné a ani bych
MM> pořádnou anténu neměl kam dát.

MM> Jinak je to 100Khz až 1,3Ghz
MM> bez mezer a můžu si navolit
MM> libovolnou modulaci na libovolném
MM> kmitočtu atd.

MM> Martin

Pro hrani si s prijmem vsemoznych signalu je dobra, ale srovnavat ji s
plnohodnotnym komunikacnim prijimacem nelze. Do takhle maleho prostoru
se moc filtru nevejde a jak znamo, prijimac delaji civky (druha
historicka pravda po te o antene).

Tomas