Fungoval by? Kvalitni nf zesilovac na zaklade PWM

aze azehw@volny.cz
Středa Leden 26 13:19:11 CET 2005

Ono se to davno pouziva...
AZE

----- Original Message -----
From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
To: "Eletrika" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, January 26, 2005 1:10 PM
Subject: Fungoval by? Kvalitni nf zesilovac na zaklade PWM

Zdravim,

tak se mi k ranu misto snu honily hlavou hovadiny a zjistil jsem, ze
vlastne nevim, proc by nemohla fungovat nasledujici vec:

vykonovy nf zesilovac (rozumnych parametru, tj. sirky pasma a
nepatrneho zkresleni), postaveny bez zpetne vazby na zaklade
pulsne-sirkove modulace. Predpokladam tvrdy zdroj a rychle spinaci
prvky, kteryma by se hnal do PWM modulovany zvuk, pricemz na vystupu
by byla nejaka "hodne dobra" dolni propust z LC.

Nejak me nenapada, kde ma tahle myslenka chybu, jinak by se to preci
pouzivalo, ne?

Zdravi a za pripadne zamysleni a pouceni dekuje
Marek P.