VHS na DVD

AZE aze@seznam.cz
Středa Leden 26 12:45:58 CET 2005

Tak tento problem jsem vyresil soustrojim DVD rekorder / VHS video. Bez
problemu tam i zpatky, zadne kabely, jednim tlacitkem.
Zaznam se viditelne nezhorsi. Da se nahravat ve 4 rezimech: XP (1hodina), SP
(2), LP (4) a EP (5). V rezimu LP se daji bez problemu nahravat napriklad
dokumentarni filmy.
AZE

----- Original Message -----
From: "radek kasal" <radekkasal@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 26, 2005 12:23 PM
Subject: VHS na DVD

Zkoušel jste někdo digitalizovat VHS a vypálit na DVD?

Zajímá mne dosažená kvalita. O kolik se zhorší záznam od původní VHS
nahrávky, stojí to za to si věci překopírovat na DVD nosič?

 Napadla mne možnost, propojit VHS video přez SCART (nebo anténu) s DVD
recorderem a tim provéct digitalizaci. Jen nevím co na to kvalita.

Díky
Radek