rozbocka na 5Vsb z ATX?

Thomas Shaddack shaddack@ns.arachne.cz
Úterý Leden 25 23:22:51 CET 2005

Nedal by se konektor pripajet na sitovou kartu? Na PCI bude standby +5,
takze bud pripajet drat na vrsek prislusne plosky na konektoru, nebo na
nozicku (ci prislusny kondenzator, pokud tam je - na ten se bude pajet lip
nez na nozicku SMD brouka). Prislusny pin bude jednak v popisu PCI, dvak v
datasheetu k RTL8139 (s cimz nejspis ta sitova karta bude).