Koncovy stupen pro krok.motory

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Leden 25 22:50:28 CET 2005

Mozna jsem se spatne vyjadril.

Jsem ochotny docasne vymenit motory za nejake slabsi co tu mam tak, aby
koncovy stupen nemusel byt takovy hovadsky, ale chtel bych abych treba
sekvencer uz mohl pouzit a nemusel kvuli nemu predelavat SW.  Taktez bych
rad, aby to umelo nejake mikrokroky treba jen ctyri (microcon tusim dela az
64).

Proste neco mezi tim ULN2803 a tema profi cajkama. Ja bych urcite sehnal pro
tu frezku zajimave zakazky, ktere by mi ty pohony zaplatily, ale nerad bych
se nahnal do nejake slepe ulicky - chtel bych si zatim jen trochu hrat, ale
ve vetsim.

Mam tady delanej koncovej stupen a jednoduchej driver s UCN5804, kterej
kdyztak pouziju a dodelam jeste dalsi dva, ale chtel jsem preci jen neco
lepsiho.

Asi preci jen napisu do Microconu...jeste stale odmitaj posilat informace v
el.podobe? Minule mi posilali vsechno postou :-(

RadekCX