USB

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Leden 25 19:44:54 CET 2005

> proc se vam nelibi 9572. me zase jo. nechci to zadratovat natvrdo. chci
> udelat zazizeni ktere je maximalne konfigurovatelne.

Ano, ale stacila by i 9536, ta FTDI urcite dokaze EPP cykly - nekdo tu
pry s tim FTDI delal i komunikaci pro 8255, ta je skoro totez jako EPP.

9536 data a rizeni paralelne s LPT rozhranim MiniLA - stejne je to jen
pasivni prvek, a vystup ma povolen jen kdyz je adresovan :) A vystupy
te 9536 muzete dratovat kam chcete, ale po pravde docela tam ztraci
smysl ... mozna ... Nevim, co vsechno tam ma byt ... ale 9536 ma noh
dost...

Tohle reseni ma jednu vyhodu - pokud nechcete osazovat 9536 tak jej
osazovat nemusite :)

> Toto jsem nepochopil...

No, odpojite vas modul od USB, tudiz nebude mit napajeni, a nebude
napeti na vstupu LDO stabilu. Na vystupu ovsem bude, protoze MiniLA je
napajen z externiho zdroje. Tim dosahnete stavu, ze stabil bude mit
Uvst < Uvyst coz je podminka postacujici k odpraveni nekterych druhu
stabilu ... proto v katalogu je schema se zpetnou diodou s plusem na
vystupu a minusem na vstupu (sorry za vyjadrovani, furt se mi plete
katoda a anoda :)

Plati to i obracene : Odpojite adapter od miniLA a tim padem bude
vstupni noha stabilu na MiniLA na stabilnim napeti Uin=0V coz je min
nez Uout=3.3V ktere jsou zavedeny druhym stabilem z USB na vasi desce

Best regards
 BuFran