OT: Re: Dobijanie Favorit
Pavel
pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 25 16:45:19 CET 2005
> a) Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru, nebylo by
> lepší použít ochuzovač?
??? souvislost jsem nepochopil???
Pokud se nepletu tak byla rec o teplem motoru, sytic se pouziva pri
studenem. Pokud je motor studeny je treba smes obohatit, viz clanky,
ktere uvadim nize. Vy jste ale ochudil smes a to dost nevhodne. Ochuzeni
smesi se da pouzit ke snizeni spotreby a emisi ale ma to urcita
pravidla, toto se dela u motoru se vstrikovanim a katalyzatorem. S
karburatorem to lze tez udelat ale neni to vhodne.
> b) Proč nedošlo k přehřátí motoru, nebo aspoň teploměr neukazoval
> vyšší teplotu?
Protoze dochazelo k lokalnimu prehrivani spalovaciho prostoru, chuda
smes hori tepleji, prutok kapaliny, jejiz teplotu meri teplomer, byl
snizen diky nizkym otackam.
> c) Proč šla spotřeba dolu?
Protoze jste ochudil smes tzn. vice vzduchu, mene paliva.
> d) Kde berete tu informaci o emisích?
Protoze me automobily zajimaji i po kostrukcni strance tak jsem si
precetl i nejakou literaturu. A ono se staci podivat na protokol o
mereni emisi, najdete tam mereni pri volnobehu a pri prac. otackach,
hodnoty si porovnejte, mate-li mereni s karburatorovym motorem je rozdil
z pravidla vetsi nez u vstrikovky.
Jak dobrou literaturu na netu mohu doporucit:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=394
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=387
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=388
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=397
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=413
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=433
A jeste nekolik dalsich clanku Jiriho Cecha na tomto webu, jedna se o
clanky napsane na zaklade literatury a zkusenosti autora. Je to psane
prevazne pro S120 ale mnoho veci je obecnych.
Pavel
Další informace o konferenci Hw-list