Dobijanie Favorit

Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk
Úterý Leden 25 15:43:43 CET 2005


No v zime ked rano nastarujem tak musim zoslapnut tak na 3500-4000 
otaciek. Ale ked sa to prepne tak to nabyja uz od cca 900 otaciek a 
vsetko je O.K. Pri dalsich startoch (v priebehu dna) je to cca 2500 
ot. a potom je zase vsetko O.K.
Niekde som pocul ze by malo pomoct vymenit v palubovke 5W ziarovku 
za 10W na indikaciu nabijania.

S pozdravom Miro



 
> Je to sice OT, ale pokud je mi znamo tak takhle male otacky motoru
> nesvedci, pokud na ne neni konstruovany. A to motor Favoritu urcite
> neni. Myslite ze vyrobce predepisuje vyssi volnobezne otacky kvuli
> tajnemu paktu s vyrobci benzinu?
> 
> Tomas
> 
> RK> Bohužel to nestačí k hrazení odběru motoru a
> RK> světel. Pak už delší stání v zácpě způsobylo nenadálé chcípnutí
> RK> motoru s nemožností nastartovat. Leda slušně roztlačit a
> RK> nastartovat. Tak jsem se vrátil na 800-900 otáček. Též možný 
důvod
> RK> vybytého akumulátoru v městské dopravě.
> 
> RK> Radek
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 

____________________________________
RAMMSTEIN, 22.02.2005 o 20,00, Bratislava Incheba, 
Info: 0904 666 363, http://www.xl.sk 




Další informace o konferenci Hw-list