230V -> TTL

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Úterý Leden 25 13:50:45 CET 2005

Dekuju vsem za konstruktivni pripominky.

V tomhle zapojeni jsem nasel reseni. Tak to mozna pouziju.
http://www.kte.cz/dps/a614sch-2.pdf

MK

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2005 9:57 AM
Subject: RE: 230V -> TTL

U 3fazove soustavy  staci teoreticky detekovast pruchod nulou na jedne fazi
:-).
Nevim k cemu to cele bude slouzit, ale pokud pro stmivani svetel v rodinem
domku tak si dovoluji upozornit na drobny problem detekce pruchodu 0 s
optrony na "230V" a to je spotreba. Detekce bude zapla 24/7 a tak i 5mA pri
rekneme 10 ks modulu hodi rocne par kilowat a to jenom na detelci pruchpdu
0, teoreticky to není tak moc, ale ve srovnani se spotrebou celeho stmivace
s PIC to je hodne.