Dobijanie Favorit

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Leden 25 10:59:46 CET 2005


4000 je hodně, ale 2000 potřebuje po nastartování můj favorit také. Pak ale kontrolka zhasne a dá celou cestu pokoj. 
Zajímavý problém u mne nastal v důsledku zimního období a pražské dopravy. V létě jsem si autíčko seřídil, na volnoběh si pobrukovalo na 300-400 otáčkách. Bohužel to nestačí k hrazení odběru motoru a světel. Pak už delší stání v zácpě způsobylo nenadálé chcípnutí motoru s nemožností nastartovat. Leda slušně roztlačit a nastartovat. Tak jsem se vrátil na 800-900 otáček. Též možný důvod vybytého akumulátoru v městské dopravě.

Radek


______________________________________________________________
> Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: Tue, 25 Jan 2005 10:10:04 +0100
> Předmět: Re: Dobijanie Favorit
>
> Houby remanentni magnetizmus, to neni dynamo, tak malo zmagnetovany 
> rotor na nejakou ucinou indukcni nema narok.
> 
> Alternetor pro favorit mel konstrukcni chybu, za urcitych podminek i 
> novy nezacne dobijet dokud se netoci asi 1.500otm tedy cca 1.000otm 
> motoru, to se ale projevi pouze zpozdenim zhasnuti kontroloky. Zde 
> vycisteni apod. nepomaha. Pokud ovsem zacne dobijet az pri mnohem 
> vyssich otackach je uz nekde chyba - casto uvolneny prokluzujici remen, 
> spatne uhliky nebo jejich pruziny (uz psal Danhard), vadna nebo uvolnena 
> nektera ze snimacich diod (psal AZe), zaneseny komutator, vadny 
> regulator. Jeste muze byt chyba ve vynuti alternatoru ale to by se spise 
> projevilo uplnou nefunkci a to uz je spise na vymenu celeho alternatoru.
> 
> Mam dojem, ze Felicie (mozna az Fabie, nejsem si jist) uz ma dobijeni 
> ovladane z RJ motoru, tzn buzeni zacne az kdyz se motor toci.
> 
> Pavel
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list