Dobijanie Favorit
Radek Kasal
radekkasal@centrum.cz
Úterý Leden 25 10:59:46 CET 2005
4000 je hodně, ale 2000 potřebuje po nastartování můj favorit také. Pak ale kontrolka zhasne a dá celou cestu pokoj.
Zajímavý problém u mne nastal v důsledku zimního období a pražské dopravy. V létě jsem si autíčko seřídil, na volnoběh si pobrukovalo na 300-400 otáčkách. Bohužel to nestačí k hrazení odběru motoru a světel. Pak už delší stání v zácpě způsobylo nenadálé chcípnutí motoru s nemožností nastartovat. Leda slušně roztlačit a nastartovat. Tak jsem se vrátil na 800-900 otáček. Též možný důvod vybytého akumulátoru v městské dopravě.
Radek
______________________________________________________________
> Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz>
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: Tue, 25 Jan 2005 10:10:04 +0100
> Předmět: Re: Dobijanie Favorit
>
> Houby remanentni magnetizmus, to neni dynamo, tak malo zmagnetovany
> rotor na nejakou ucinou indukcni nema narok.
>
> Alternetor pro favorit mel konstrukcni chybu, za urcitych podminek i
> novy nezacne dobijet dokud se netoci asi 1.500otm tedy cca 1.000otm
> motoru, to se ale projevi pouze zpozdenim zhasnuti kontroloky. Zde
> vycisteni apod. nepomaha. Pokud ovsem zacne dobijet az pri mnohem
> vyssich otackach je uz nekde chyba - casto uvolneny prokluzujici remen,
> spatne uhliky nebo jejich pruziny (uz psal Danhard), vadna nebo uvolnena
> nektera ze snimacich diod (psal AZe), zaneseny komutator, vadny
> regulator. Jeste muze byt chyba ve vynuti alternatoru ale to by se spise
> projevilo uplnou nefunkci a to uz je spise na vymenu celeho alternatoru.
>
> Mam dojem, ze Felicie (mozna az Fabie, nejsem si jist) uz ma dobijeni
> ovladane z RJ motoru, tzn buzeni zacne az kdyz se motor toci.
>
> Pavel
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list