Koncovy stupen pro krok.motory

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Leden 25 10:22:24 CET 2005

At 10:04 25.1.2005 +0100, Radek Vicek wrote:
>Dekuji za tip. Vypada dost zajimave, ale nevim jestli je to na nejake rychle
>ubastleni :-( - vytisknul jsem si to a prostuduju, ale zase az tak
>jednoduche (na prvni pohled) to neni. Jak je to s dostupnosti a cenou toho
>IC?

Dostupne to snad je, zabyvaji se tim kolegove, snad uz dodelavaji plosnak
vcetne sequenceru, ochran atd.

3A @ 55V

>Nemate nejake koncove stupne vyvinute (myslim, ze s tim docela pracujete?) -
>treba bychom se nejak domluvili.

Koncaky se sequencerem s mikrokrokovanim a LMD18245 mam hotove, funguji
sqele, ale zatim ve stavu bastlu :-( Potrebuju udelat poradne plosnaky,
osadit atd...

Pokud nechcete bastlit ( a mate dost penez ;-> ) tak to muzete koupit hotove
u Microconu...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz