Dobijanie Favorit
Pavel
pavel_t@centrum.cz
Úterý Leden 25 10:10:04 CET 2005
Houby remanentni magnetizmus, to neni dynamo, tak malo zmagnetovany
rotor na nejakou ucinou indukcni nema narok.
Alternetor pro favorit mel konstrukcni chybu, za urcitych podminek i
novy nezacne dobijet dokud se netoci asi 1.500otm tedy cca 1.000otm
motoru, to se ale projevi pouze zpozdenim zhasnuti kontroloky. Zde
vycisteni apod. nepomaha. Pokud ovsem zacne dobijet az pri mnohem
vyssich otackach je uz nekde chyba - casto uvolneny prokluzujici remen,
spatne uhliky nebo jejich pruziny (uz psal Danhard), vadna nebo uvolnena
nektera ze snimacich diod (psal AZe), zaneseny komutator, vadny
regulator. Jeste muze byt chyba ve vynuti alternatoru ale to by se spise
projevilo uplnou nefunkci a to uz je spise na vymenu celeho alternatoru.
Mam dojem, ze Felicie (mozna az Fabie, nejsem si jist) uz ma dobijeni
ovladane z RJ motoru, tzn buzeni zacne az kdyz se motor toci.
Pavel
Další informace o konferenci Hw-list