Koncovy stupen pro krok.motory

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 25 10:04:42 CET 2005

Dekuji za tip. Vypada dost zajimave, ale nevim jestli je to na nejake rychle
ubastleni :-( - vytisknul jsem si to a prostuduju, ale zase az tak
jednoduche (na prvni pohled) to neni. Jak je to s dostupnosti a cenou toho
IC?

Kolik da ten LMD18245? Mozna, ze bych i slevil - nepotrebuji uplne spickove
pojezdove rychlosti - ze mi to bude jezdit polovicni rychlosti nevadi.

Nemate nejake koncove stupne vyvinute (myslim, ze s tim docela pracujete?) -
treba bychom se nejak domluvili.

RadekCX