Nepajiva maska

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Leden 25 07:23:44 CET 2005

On se upsal - mělo být 70 a ne 270°C. Pozitiv ale na nepájivou masku nebude
vhodný. Není dostatečně mechanicky odolný.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Monday, January 24, 2005 11:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nepajiva maska

Marek napsal(a):

> No ja hodlam poexperimentovat s POSITIV20. Nekde ve
> specifikaci jsem nasel info, ze v pripade vytvrzeni ve
> vyzsich teplotach odolava rozpoustedlum a (doufam) by mohla
> vydrzet i teplotu pajeni. Odstraneni pry je mozne jen
> obrousenim... Chtel jsem s tim experimentovat (ale treba uz
> nekdo ma zkusenosti). Neco jako: vyrobim plosnak (vcetne
> odleptani) -> nenesu POSITIV20 -> osvetlim -> vyvojka ->
> vytvrzeni pri 270 (tato teplota tam byla udavana). Pokud to
> nekdo zkusi driv jak ja - prosil bych o info.

Pokud me smysly, zkusenost a dalsi drobnosti neklamou: jestlize
vystavite normalni cuprextit po _delsi dobu_ (ktera je nepochybne nutna
k vytvrzeni toho Positivu) teplote 270 stupnu, tak uz to nebude cuprextit...

Clovece, zkuste trochu myslet, pojivem laminatu je vcelku bezny epoxid
nebo polyester. Nepredpokladam, ze budete pouzivat teflonovy nebo
keramicky substrat.