Dobijanie Favorit

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Leden 25 09:41:46 CET 2005

Vladimír Volák napsal(a):

> Me to delal i novy alternator, zvykl jsem si po nastartovani pridat
> plyn.Sluzebne jezdim Felicii, obcas to dela taky.Zavisi to i na stavu
> akumulatoru - pravdepodobne maly remanentni magnetismus, ktery tolik
> nenabudi alternator. U noveho akumulatoru to bylo bez problemu, ale ta
> pohoda trvala vzdy jen asi pul roku.

Tak znova (uz to tu nekdo rikal):

alternatoru je nejaka remanence zcela jedno, protoze pokud je on sam a
vse souvisejici OK, tak po nastartovani (kdy je palubni napeti silne pod
regulovanych rekneme 14,4V) mu regulator nabijeni naplno nabudi rotor a
tim je mag. pole v mezere rotor <-> stator maximalni... Cili zavada je
nekde uplne jinde, treba jak pise Danhard, nebo na zcela odlisne bazi.

Pokud snad nekdo nezna, viz treba
http://mve.energetika.cz/sikovneruce/autoalternator.htm

--
Jirka