Dobijanie Favorit

AZE aze@seznam.cz
Úterý Leden 25 09:35:13 CET 2005

Remanentní magnetismus? Kde?
AZE

----- Original Message -----
From: "Vladimír Volák" <volak@stapro.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 25, 2005 9:23 AM
Subject: Re: Dobijanie Favorit

Me to delal i novy alternator, zvykl jsem si po nastartovani pridat
plyn.Sluzebne jezdim Felicii, obcas to dela taky.Zavisi to i na stavu
akumulatoru - pravdepodobne maly remanentni magnetismus, ktery tolik
nenabudi alternator. U noveho akumulatoru to bylo bez problemu, ale ta
pohoda trvala vzdy jen asi pul roku.

Vladimir