Datasheet pro xD picture card

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Leden 25 08:44:55 CET 2005

Nevím jestli funguje, ale položka 50738 na:
http://www.alfacomp.cz/php/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=2&pol=350
píšou tam podpora xD a stojí jen 330,- s DPH
to už stojí za ten konektor ...
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Ales Martinek" <amarti@post.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 22, 2005 9:16 PM
Subject: Re: Datasheet pro xD picture card

Kdyz se dostanu do ceny 1000kc tak bych si to skusil postavit.
Nejlevnejsi jsem nasel asi za 600kc. Stavel bych to pouze pro radost a
ne pro neaky financni zisk. Kdyz ba se to vzalo pro zisk tak se v dnesni
dobe nevyplaci doma stavet malem nic co se da koupit. A naucim se
programovat USB kontrolery a osaham si mass storage specifikaci. To je
dalsi duvod proc se do toho chci pustit. Vim ze to nebudu mit zitra, ale
tak do pul roku bych to mohl stihnou pri mem volnem case. Prozatim me
staci stahovat fotky primo z fotaku.

Ales Martinek