SubWoofer To Front LR

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Leden 24 19:26:29 CET 2005

Dik, zkusim pasivne pres 4 scitaci odpory, pomeram a uvidim.
Milos Dasek
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 20, 2005 2:11 PM
Subject: Re: SubWoofer To Front LR

Dne čtvrtek, 20. ledna 2005 13:15 Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Tuhle diskusi nesleduji od zacatku.
> Zrejme se jedna o rozdeleni jednoho signalu na dva - pravy a
> levy. Podle toho mala, co se mi o SubWooferech doneslo, jsem
> dosel k nazoru, ze signal pro SubWoofer se zisla z dvoukanaloveho
> stereofonniho signalu (alespon tak to mam u sveho pocitace).
> Takze: Nebylo by mozne signal pro oba kanaly ziskat z praveho a
> leveho vystupu zvukovky?

Slo o pricteni ".1" (tj. basovo-efektoveho) kanalu k L a R. Velka veda kolem
komara, nebot dotycny je zacatecnik.

Pokud by to tedy melo byt zacatecnicky trouble-free, pouzil bych neco jako
toto:

L i R: OZ se zesilenim 1, pres odpory jak ot mel nakreslene ale ".1" s 1.4x
vetsim (omlouvam se, minule jsem napsal spatny pomer, holt decibely vykonu a
napeti).

".1": OZ se zesilenim 1, ...

Vystupy L i R: OZ se zesilenim 1

Dohromady 5 OZ se zesilenim 1 :o)

Kdyz uz se tam budou 3 OZ flakat (je nejlevnejsi pouzit ctverici, na .1
staci
LM324 za 5,-), muzete je pouzit treba na jednoduchou indikaci vystupniho
vykonu.