230V -> TTL

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Pondělí Leden 24 18:11:44 CET 2005

Myslim, ze to je pro me nepouzitelny. Takovych modulu bude vice, vzajemne
budou propojeny napajenim a datovym "dratem", po kterem bodou ovladany z
centralniho pocitace. Kazdy modul muze ovladat jinou fazi. A davat tam trafo
jen kuli detekci pruchodu nulou se mi zda zbytecne.

MK

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, January 24, 2005 5:44 PM
Subject: RE: 230V -> TTL

Pokud nejste az takovy cita a staci vam izolacni odpor 5M tak se cela
dekekce da docela dobre udelat tak, ze  privedene 230V pres 2x2.5M odpor
primo na vstup toho PICu, nekde na webu vyrobce PICu je vzorova apps
stmivace s 12C508 a touto detekci.
To to cele pojede na batery ? Pokud ne tak muzete pruchod 0 detekovat na
sekundaru napajeciho trafa :-).