Uklid - vymena

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Leden 24 16:37:02 CET 2005

> Potrebuji neco s analogovym a digitalnim konektorem, rozliseni

Nez jsem docet k tomu digitalnimu konektoru (asi DVI ?), tak jsem si rikal, ze bych to moh vymenit za svoji STV Velocity 4MB AGP, ktera ma ale mensi (snesitelnou) vadu v obraze. Akoratze by mi asi ta moje vynadala, co to zas taham domu za stary kramy ;-)

IMHO kdyz v te 486-ce vymenite board aspon za nejake Pentium 166, budou na tom pouzitelna uz i Wokna a muze to slouzit jako "inteligentni psaci stroj". Pri trose stesti narazite i na AT-size board pro Celeron. Tim ale cenu oproti puvodni konfiguraci zvednete asi tak 100x ;-)

P.K.