Uklid - vymena

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Leden 24 16:03:37 CET 2005

Je to fakt, naproti tomu ta grafika s digi out ( pravdepodobne mas LCD)
je stale v cene narozdil od toho PC
Mimo jine mam pocit, ze uz tu nekdo takovy PC nedavno nabizel snad za
500Kc......
Vazne - tady neni sance tohle zelezo udat!!

Jestli Ti muzu poradit - naistaluj na to nejaky dos hry (manic miner,
puzzle, dama, arkanoid) a venuj to do naky skolni  druziny..
budes mit alespon dobry pocit..