Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Leden 23 01:38:52 CET 2005

> Zase na druhou stranu je to vysoka skola, ne nejaky pionyrsky krouzek a
> matematika je zaklad prirodnich i technickych ved. Treba krivkovy integral
> nepouzijete kazdy den (jako konstrukter nejspis vubec), ale snad by se dal
> naucit i bez geometrickych predstav.

Prominte, ze se k tomu jeste vracim, ale docetl jsem to az ted.

Ja bych se tu matiku rad i naucil, vzdycky me fascinovalo co se vsechno a jak
elegantne da spocitat. Ale ja bych narozdil od tech gymnazistu proste s ni
potreboval vice pomoci.
Ani spoluzaci gymnazisti mi nepomohli, protoze i v te matematice casto vedeli,
jak se ktery vzorec pouziva ale zdaleka uz ne, jak to vlastne funguje. A ja
jaksi vzdy potrebuju prave pochopit jak to funguje, abych to byl schopen
pouzit.

Ostatne moje pomoc jim v praktictejsich vecech je taky sporna, protoze nebyli
nikdy schopni pochopit vystvetleni funkce obvodu (pravda nemam pedagogicky
talent) a zustalo jen u toho, ze odevzdali obvod ktery jsem jim navrhl ja.
Pomaham jim, tem co na skole zustali dal, ale uz mne to tak s**e, ze se jim na
to brzo vykaslu.

Jakub Ladman