Protokol na 433.92MHz

Pavel pavel_t@centrum.cz
Sobota Leden 22 17:05:01 CET 2005

Teda ja nevim, napred napisete ze schanite MCU a pak napisete toto

> To je jasny, x51 je moje krevni skupina ;-)

No ale kdyz uz tedy chcete x51 mozna by se Vam mohlo hodit neco z
nabidky firmy Nordic http://www.nvlsi.no/  nrf24xx. Protoze
predpokladam, ze data z MCU jeste potrebujete namodulovat na RF, tak Vam
nebude vadit kdyz budete mit vetsi pouzdro (QFPN 6x6mm) MCU, ktery ovsem
ma RF cast v sobe. Dalsi odlisnosti od pozadavku je 2.4GHz, na druhou
stranu komunikace je obousmerna, mam ale dojem ze snad delaji i neco na
433MHz. Jedna se o MCU na bazi x51. Nabizel nam je zastupce Microdisu.
Ale nemam s nimi zadne zkusenosti ani dalsi konkretni info, takze me
nekamenujte pokud je muj tip zcela mimo misu.

Pavel