komerce - tiskarna

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Leden 21 23:19:10 CET 2005

> Já jsem se díval i do VO a ten Xerox je opravdu i tam o cca 1000Kč dražší.

Kdyz dovolite dodavatele si nechame pro sebe, pricina ceny je hlavne v
mnozstvi. Kupec tohoto kusu dostane samozrejme ucet a plnou zaruku.

> Parametry jsem zkoumal a asi jsou stejný. Tipoval bych, že to bude Samsung
> převlečenej za Xerox a o něco dražší...

No donutil jste me trochu se podivat a porovnat je, ponekud podstany
rozdil vidim v rozliseni kdy Samsung ma 600DPI, Xerox 1200. Pameti je
8MB u Samsungu a 32MB u Xeroxu. Podle vseho se lisi i procesory, dalsi
rozdil je ze Samsung se dodava s 1/3 toneru zatimco Xerox s plnym,
pricemz obe tiskarny maji plny toner na 3000x A4 pri 5%. Dalsi parametry
i design vypadaji podobne.

Howgh

Pavel