OT WinXP otazka

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Leden 21 12:16:54 CET 2005

Napada me hned nekolik veci, muze to byt i plny kos nebo "norton protected bin" (adresar ma atribut "hidden" - skryty) dal swapovaci soubor (taky je skryty) a nebo je spatny "udaj o volnem mistu" - to se mi stavalo na W98 s FAT32 (tim nerikam, ze na FAT16 se to stat nemuze). Pak pomuze Scandisk (pod WXP asi neni, da se spustit kontrola disku a probehne pri pristim startu WXP).

P.K.