jeste k prohlaseni o shode

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Leden 21 10:10:41 CET 2005

len tak na okraj, aby som vyvratil tento podla mna chybny nazor. By ste
sa cudovali, ale aj blikanie jednou ledkou na ZLE navrhnutom plosaku
dokaze vyznamne prekrocit normy co sa tyka vyzarovania :-)
balu

p.s. nase experimentalne zariadenia nemusia prechadzat ziadnou
certifikaciou, lebo nemame ziadne normy, ale mavame pravidelne nahodne
merania z helikoptery, ktora lieta nad cernom a meraju ci moc
nevyzarujeme :-) Kolegu minule dodrbali, lebo nieco meral na zosilnovaci
a vyrabal pole 250V/m :-))))