jeste k prohlaseni o shode

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Leden 21 07:50:32 CET 2005

> Od: Zdenek <zdej@atlas.cz>
>
> Jestli vubec COI k necemu dojde...
>
> V Hyper..., Super..., ...maxech se vesele prodavaji el. zarizeni s
> nemeckou "Schuko" zasuvkou a nikoho to nes..e.

Kazda mince ma dve strany, je fakt, ze u nas schuko neni povolena, ale na druhou stranu pokud tam nejaky "domaci kutil" nenamlati zastrcku, ktera tam nepasuje, kladivem, tak se nemuze nic stat. Sam mam doma takovou schuko prodluzku+rozbocku u pocitace (zbyla nam v praci od jedny UPSky), zapojeny do ni mam monitor a adapter od modemu.
Pokud namitnete "a co prohozeni faze a nulaku" - to taky neni problem, pokud na PE je skutecne PE.

A abysme zbytecne nekrivdili tem hypermarketum - videl jsem v jednom letaku nabizet zasuvky a byly tam obrazky prave nemeckych schuko, jenomze v krame pak meli nase ceske.
Tim nechci rict, ze se u nas neprodavaly zehlici prkna s prodluzkou na schuko - na elektrika.cz jsou myslim i fotky. Ale zase - ukazte mi zehlicku, ktera nema "obojetnou" snuru.

Neobhajuju ani pouzivani nemeckych zasuvek u nas ani supermarkety, jen poukazuju na to, ze kazda mince ma dve strany.

P.K.