Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Leden 21 05:44:31 CET 2005

Dne čtvrtek, 20. ledna 2005 23:34 Marek Pavlu napsal(a):
> // Vrodena genialita bohuzial nie je vsetko a ja mam pocit, ze prave
> naopak.
> //
> [M.P.] Tak si vemte jako priklad Einsteina, ktery by byl jeste
> genialnejsi a dokazal odvodit dusledky vyuziti sve teorie(Atomovou
> bombu). yslite si, ze by nam o sve torii neco řekl??? Asi ne...

No on nepracoval jen na one zname teorii, zjistete si co vzkazal lidstvu na
smrtelne posteli. Proste tu lepsi teorii lidstvu uz "nedal".

> [...]
> // Nadherny (a znova extremny) pripad pardon priklad je R.Feynman.
> //
> [M.P.] Nicmene ve svem oboru to byl brilantni teoretik, ze?? :).
>
> Avsak naprostym protikladem k tomu, co tvrdite je vyvoj strunove teorie.
> Jeji vznik i vyvoj je neodmyslitelne spjat s teoretickou fyzikou a zda
> se, ze uz nejake vysledky prinasi. Sice zatím zadna zcela nova
> overitelne fakta, ale existuji postupy, jak vysvtlit fyzikalni jevy
> velkého meritka a velkych hmot na ještě obecnejsich principech nez tomu

Jeste mi zadna fyzika nevysvetlila, kde podle zakona o zachovani enegrie (o
nemz jsem hluboce presvedcen ze plati, i pres zazraky) je "zaporna" energie,
povazuji-li hmotny svet v souladu s dnesni fyzikou za "kladnou".
Kde se ta energie vzala a kde chybi? A co zpusobilo jeji oddeleni?

Neprovokuji, jen jsem polozil jednu svou dosud nezodpovezenou otazku ze
zakladni skoly, diky nimz jsem mimo jine nedokoncil VUT (holt zenska
jesitnost feministky fyzikarky je svina, tim zaroven dekuji fyzikarce na ZS a
zvlast fyzikari na SS ze meli se mnou strpeni a vuli dotazy zodpovedet, ikdyz
to koncilo po par tydnech s obligatnim "nevim").

--

                        Jaroslav Lukesh