jeste k prohlaseni o shode

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Leden 20 23:03:49 CET 2005

Jak uz jsem tady kdysi psal, pred vanocema jsem si v GM koupil trafo
230/2x12V. Protoze na nem nebyla zadna znacka atestu a nevedel jsem, jestli
je oddelovaci, nebo musim vystup spojit s nulakem (pro stouraly - s
ochrannym vodicem), pozadal jsem o kopii prohlaseni o shode. Prisla mi
automaticka odpoved

Děkujeme Vám za Váš podnět, na který Vám v nejbližší době odpovíme

Těšíme se na další spolupráci

Josef Říha
ISO koordinátor

Kdyz se mesic nic nedelo, poslal jsem to cele na COI. Abych nebyl zas takova
k...a, oznamil jsem to i do GM. Asi za tyden mi faxem prisly 3 prohlaseni o
schode, 2 na jina trafa a jedno na programovatelny bezdratovy termostat.
Upozornil jsem tedy ISO koordinatora, ze potrebuju prohlaseni k trafu, ktere
jsem si koupil. Dostal jsem zajimavou odpoved:

Ten bezdrátový termostat se k Vám dostal samozřejmě omylem. Omlouvám se.
K typu HENQ304 jsme dostali od výrobce právě uvedené certifikáty.
Transformátory se již nějaký čas nevyrábí a my máme skladem jen zbylých pár
kusů z dodávky z roku 2003. Kontaktuji znovu výrobce, aby nám zaslal
formální prohlášení, že se jedná o stejné typy a přepošlu.
S pozdravem
Josef Říha

Tak nevim, asi jsem z prilis maleho mesta a nevim, jak to ve svete chodi.
Prohlaseni se vzdycky dava na konkretni typ - nebo je to snad v Cine jinak?
Navic certifikaty byly na trafa 50 a 60W a ja mam trafo 25W.  Podle me je to
teda sila a rad bych vedel, k cemu dojde COI.

Andel