Nativni rozliseni u notebooku

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Leden 20 15:49:17 CET 2005

Z dotazu i puvodniho neni az tak uplne jasne v cem je problem. Obvykle
je mozne u lcd panelu nastavit rozliseni jak nizsi tak i vyssi, ale ma
to velky hacek. Otazkou je jestli to panel/grafarna zobrazi a hlavne
jak. A to proto, ze lcd panely maji rozliseni na rozdil od CRT dane
natvrdo poctem bodu.

Obvykle staci zvolit vynuceni jinych rozliseni nez podporuje dany
ovladac monitoru a pak zmenit pokud to nejde uz primo. Ale vysledek je
vetsinou dost tristni jelikoz se pak kazdy bod z rozliseni 640x480
musi interpolovat na vysi fyzicke rozliseni panelu 1024x768.

turby

Dobrý den,