Tloustka dratu - 220V rozvod

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Čtvrtek Leden 20 08:23:04 CET 2005

No a to je ono :-) Vsak sem taky psal ze jsou lidi kteri sve remeslo
udelaji poctive a poradne a jsou i taci jak tu nekdo psal
("prasata"),kterejm by clovek za jejich praci ruce zprerazel.
Teoreticky bych asi pri tomto postupoval po takove odpovedi jinou
cestou.Nevim jak moc to slavne ITI funguje ale je to organ dozoru ,
ktery vydava reviznim technikum a firmam ktere maji ZL na
elektroinstalace v bytech(fakt nevim jak se ten ZL presne
jmenuje)opravneni a delaji zkousky.Tak bych asi podal na prislusnou
firmu a revizniho technika stiznost k tomuto organu.Vsak pokud si pudu
delat zkousky na RT tak po me chteji spousty norem BOZP a podobnych veci
ktere musim pred zkusebni komisi odrikat.Podle me je to sice trosku
jeste vec minuleho rezimu ale jsou za to kralovsky zaplaceni.
Podle me dobrej revizak nebo elektrikar neni ten co ma neco nabiflovany
nazpamet a pak stejne polovinu veci zapomene ale ten ktery je schopen
najit potrebne informace v normach.Urcite zaklad a svoji praci clovek
musi znat ale uz se podle meho nemusi nazpamet biflovat veci ktere
pouzije jednou za rok.Od toho jsou ty predpisy a normy kde se to da
najit.
Tak at delaji to co maji zcasti tedy i kontrolni cinnost.
A takovy RT by z toho pak mel mit pripadne postihy nebo neprijemnosti.
Opravdu me stve ze se spousta firem i RT chovaji k lidem jako ze oni
jsou neco vic a ti ostatni jsou dementi.Asi si chlapci neuvedomuji ze vy
jste jejich zakaznik a jste ten clovek co je plati.
U Vas bych to typnul na to ze to zapojoval nejakej zednik :-)
Pavel Rotter píše v Čt 20. 01. 2005 v 07:22 +0100:
> Dobrý den,
>
> nedávno jsem kolaudoval nový dům, elektroinstalaci dělala odborná firma a
> při kolaudaci předložila revizi, přesto po několika dnech užívání začla
> blikat světla a vypínačem v předsíni jsem vypnul světlo v obýváku. Po
> nahlédnutí do domovního rozvaděče jsem se nestačil divit! Nejen, že to
> nebylo zrovna pěkně provedené (tedy dle mého dost humus) ale několik
> pracovních a ochranných vodičů jsem ze svorek normálně bez násilí vytáhl
> rukou, byly pouze zastrčené ne dotažené. Pak jsem v krabicích hledal proč mi
> [...]
Patrik Augustin - REPAIR.CZ
Dolní 3
591 01 Žďár nad Sázavou
Tel/Fax:+420 566 650734
Mobil:+420 608 383 845
http://www.repair.cz      Hlavní informace
http://obchod.repair.cz   Prodej komponent
E-Mail:augustin@repair.cz
ICQ:30909982
Opravy Monitorů,Tiskáren,PC na součástkové úrovni

Tento mail neobsahuje viry byl zaslan z MDK Linuxu