Tloustka dratu - 220V rozvod

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Leden 19 21:04:07 CET 2005

> Podle me Vam nikdo nemuze udelat revizi pokud mu nedolozite ze to
> instalovala osoba ktera na to ma opravneni.
> Pokud takovou revizi nekdo podepise tak to je ten pripad kdy se pisou
> revize od stolu at v hospode nebo v kancelari.

No znam revizaka (ne moc osobne, je to kamaraduv znamy), ktery ma nazor
na nektere skolene elektromontery ponekud nepublikovatelny, diplomaticky
by se dalo pouzit vyrazu "prasata", vicemene v podobnem duchu se tu cas
od casu nekdo vyjadri. Zastava nazor, ze instalaci pro sebe si muze
zapojit lepe ten kdo trochu vi ktera bije a alespon potrebne minimum si
zjisti. Pro takoveho cloveka rad udela revizi, udela ji tak, ze vse
dukladne zkontroluje a promeri tak jak ma a teprve pak vyda zpravu.
Samozrejme vse standartne nauctuje. Rikal, ze vetsinou se v takovych
pripadech pod zpravu bez obav podepsal. Takovemu cloveku i rad poradi
pripadne neco rad poopravi pokud nejakou drobnost najde. Buzeraci si
nechava pro "prasata". Myslim, ze tento postup je spravny, revizak totiz
nemusi vedet kdo instalci delal (mozna v pripade nove instalace ano ale
urcite ne pokud je revize nutna treba pri zmene majitele a tim
elektromeru) ale musi proverit jak to udelal.

Pavel