Tloustka dratu - 220V rozvod (delsi a skoro OT)

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Středa Leden 19 15:55:34 CET 2005

Vzhledem k tomu ze je vibrator na bezpecne napeti tak staci §3 (myslim
ze se tomu ted rika obsluja nebo uzivatel nechce se mi to hledat v
norme :-))
Pokud se to teda nepripojuje na 230V :-)
Jaroslav Kotlaba píše v St 19. 01. 2005 v 15:45 +0100:
> Navod k pouziti uz se pribaluje i k prezervativum. Tak proc by
> nemel byt i u vibratoru (BTW jaky paragraf z vyhlasky 50 musi mit
> obsluha tohoto prostroje?)

> ze sa  > sexshopy stazovali aky navod maju pribalovat ku
> vibratorom :-)

Patrik Augustin - REPAIR.CZ
Dolní 3
591 01 Žďár nad Sázavou
Tel/Fax:+420 566 650734
Mobil:+420 608 383 845
http://www.repair.cz      Hlavní informace
http://obchod.repair.cz   Prodej komponent
E-Mail:augustin@repair.cz
ICQ:30909982
Opravy Monitorů,Tiskáren,PC na součástkové úrovni

Tento mail neobsahuje viry byl zaslan z MDK Linuxu