Tloustka dratu - 220V rozvod

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Středa Leden 19 13:33:18 CET 2005

Opravdu Vam nechci kazit iluze ale Dimenzovani vodicu je jedna z veci
ktera se uci napriklad na prumce obor elktrotechnika energetika.
Na dimenzovani maji vliv i ostatni okolnosti ne jen prod ,napeti a
prikon spotrebice ale take ulozeni , prostredi a podobne.
Na toto tema je spousta materialu napr v tech normach.
Zdenek píše v St 19. 01. 2005 v 13:13 +0100:
> Je fakt, ze na webu toho moc neni (alespon jsem nenasel). Pri shaneni
> info o dimenzovani prurezu vidicu to byly same odkazy na prodejny norem
> nebo ruznych tabulek a prednasky. (Tabulka 19 Kc, postovne 80,-)
>
> Zdenek

Patrik Augustin - REPAIR.CZ
Dolní 3
591 01 Žďár nad Sázavou
Tel/Fax:+420 566 650734
Mobil:+420 608 383 845
http://www.repair.cz      Hlavní informace
http://obchod.repair.cz   Prodej komponent
E-Mail:augustin@repair.cz
ICQ:30909982
Opravy Monitorů,Tiskáren,PC na součástkové úrovni

Tento mail neobsahuje viry byl zaslan z MDK Linuxu