Tloustka dratu - 220V rozvod

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 19 12:08:35 CET 2005

>Takze pokud jde o bezpecnost tak by jste si mel minimalne procist prislusne
normy.minimalne csn 33 2000 4-xx
Drobnym problemem je, ze normy z nejakeho neznameho duvodu nejsou v CR
povazovany za verejne pristupnou listinu.
Dle meho osobniho nazoru to je protiustavni,nelze neco narizovat a zaroven
to tajit nebo vazat pristup k temto informacim na uhradu,
ale to u nas nikoho moc nebere...